Tuesday, December 30, 2008

beads collection

dah lama x update..bkn bz sgt pn tp....ntah la mood nk mengarang xde kot... ni aku nk share koleksi2 manik yg aku bjaya hasilkan..


Yg ni 1st job aku..cam hareeemm..time tu dah rasa santekk bangat la tu kunun nye...hahahhaah



ni lak baju raya haji..tp pkai kejap je pas2 kena tukar potong daging..huhuhu



ni corak kt bawah baju la ni..design cilok dlm forum cari..hehhehe

full pic baju pengantin..siap depan blakang tu aku kena jahit..5ari aku duk mengadap benda alah ni..nk tcabut bahu rasanye..sib baik ade yoko2..(aku bkn duta yoko2 ek..)
abaikan cadar tu ye...

ni kt tangan ni..ade pearl lg tu...aku kn giler pearl..klu bleh semua baju aku nk letak pearl...


gmbr focus baju pengantin..










1 comment:

manusia~normal said...

mak suka nyah dgn cadar oren belakang baju pengantin tu..